Kızlar eşim göreve gittiği için bende annem gıle geldim 10 gun oldu 10 buçuk aylık oğlum var yakamdan düşmüyor odadan çıksam ağlıyor yere koysam ağlıyor 2 gündür altını değişirken öyle bır ağlıyor sanki kolu kopmuş gibi bağıra bağıra beni görmeyince atlamadan duruyor ama beni görünce bısey olmuş gibi ağlıyor çok Yoruldum artık geldim gelelı annemle bır kahve dahi ıcırmrdı bana gece uykusu zaten yok mama içmez oldu mama yerine ha bire su içiyor sürekli ağlıyor hıc bısydrn memnun değil kucağına alıp oda oda gezersen iyi onun dışında yakamdan inmiyor özellıkle altını değişmek işkence oldu sabah alt komşusu geldi bısey mı oldu çocuğa çok ağlıyor du diye kendini atıyor kalkmaya çalışıyor aynı anda da bagıra bağıra ağlıyor