Merhaba! 15 aylık oglum var sabahtan aksama kadar herseye mızmızlanıyor , her istediği olsun istiyor olmayınca avazı çıktğı kadar ağlıyor.tek bakıyorum ve çok yoruluyorum, bunalıyorum.yeri geliyor kızıyor sonra pişman oluyorum.hiç birşeyle ilgilenmiyor maksimum 1 dk bakıyor sonra fırlatıp atıyor.ev işleri bi yandan kendime 5 dk ayıramaktan cok yoruldum kendimi kötü hissediyorum.2 yaş atağımı ne olduğunuda bilmiyorum.yaşayan varsa nezaman geçiyor bu mızmızlanmalar 😕