Ben de bebeğimi mama ile büyütüyorum ama mama ile besleniyor olmasını kafamda büyütmüyorum. Önemli olan sağlıklı bir şekilde gelişimlerini devam ettirmeleri, elbette gönül isterdi anne sütü alsın ama olmayınca olmuyor 🤷🏻♀️ hipp combiotik kullanıyoruz bebekten bebeğe değişir ama hipp gaz ve kabızlık yapmaması açısından çok iyiymiş bebeğim de severek içiyor. Anne sütü yaklaşık 20-30 cc kadar alıyor 2,5 saatte bir de 100 cc mama içiyor bebeğim 2 ay 15 günlük. Sağlıkla büyüsün tüm bebekler 🙏🏼