selam kizlar yaklaşık 2 haftadir pamukcuk belasıyla uğraşıyorum gitmiyor doktora gittik ilaç aldik ama ne yaptıysam gitmiyor bıktım artık.. bebeğim biberonla besleniyor ve emzik emiyor hergün kaynatmama rağmen gitmiyor.. bi sbaah kalkıyorum gider gibi oluyor aksama doğru tekrar çıkıyor ? varmı bizim gibi olan ?