Kızlar bebeğim 7.aylık alttan bi tane diş çıkardı şuan üstlerinde beyazlık var şiş gibi sanki oralar da çıkıcak dün gece uykuya direndi resmen hep ağlayarak uyandı sanırım diş ağrısı var ateşi falan yok hep ağlıyor mız mız dün bide gazı vardı sürekli alttan üstten çıkardı gece kakasını yaptı normalde hiç yapmazdı sonra bi rahatladı belkide karnı ağrıyordu bilmiyorum hep böyle mi olcak diş dönemi bu kadar zormu geçiyor uykusuzluktan başım dönüyor artık 😩 birde benim bebeğim kilolu kucağıma alıyorum öyle uyutmaya çalışıyorum hiç bişekilde uyumuyor çünkü :(