Hafsahuma 1,5 aylıktan beri oğlumun kaşının altında var yağ bezesi büyümüyor bi sakıncasıda yokmuş genelde bütün insanlarda varmış benimde 2 tane boynumda var. Ama her gören soruyor ayyyy yazık ne olduuuu diye aşırı bozuluyorum aldırabilirsek iyi olur bilemiyorum öncelik onun sağlığı. Sonuçlardan beni de haberdar eder misiniz?