BurcuBib Dün doğum yapr Tim bebeğimde yaş akciğer tanısı koyuldu. Önlemesi oluyordu. Yoğun bakıma alındı. Bu durumu yaşayan var mı ?
Mutlulukyanibasimizda Bizde yaşadık aynı durumu 15 gün yoğun bakımda kaldı 10 aylık şuan çok şükür bi sıkıntısı yok