KA16 bız 20 aylık olacağız. Doğduğundan beri açmadık. 24 aya kadar düşünmüyorum ben, bu süre zarfında kelimelerin çoğalır kendini ifade etme özelliği daha aktif hala gelirse, belki 10 15 dk izletebilirim 🙃 ben TV nin zararlı olduğunu, bir yararı olmadığını öğrenecek çocuğun sadece dinleme ile öğreneceğini düşünüyorum. TV bakıp konuştu diyen var ama o çocuğun konusasi vardır zaten TV ile alakalı değildir. TV den şarkı öğrendi renk öğrendi diyen de var, yine diyorum dinleyerek de öğrenecek çocuk öğrenir 🤗