Yunussss amin size de hayırlı olsun çok yeni daha ☺️ Gaz bitmiyor bence yine oluyor ama 3 aylıkken baya bi azalıyor 5 aydan sonra da biraz daha rahatlıyorsun. Bu sefer de sürekli emekliyor dolaşıyor bir dakika gözünden ayıramıyorsun bir de ek gıda hazırlamak onu yedirmek büyük bir iş😂 3 4 aylıkken anlıyor gibi biraz gülümsüyor siz ona gülümseyince. Ama 6 aydan sonra artk konuştuğumu anlıyormuş gibi hissediyorum☺️ böyle böyle geçiyor ☺️