2bebelianne__ baloglum_e kızım doğduğu günden itibaren prima premium care kullanıyorum çok memnunum koku falan almadım hiç hatta 2,3 aydır külot bez kullanıyoruz onda da koku almadım hiç
-denizinannesi Sleepy bio natural kullandım gece sızdırmaya başladı çocugu aldıgımda yatağından ön tarafı hep ıslak oluyodu daha sonra BİM’in bezine geçtim pişikte yapmadı sızdırma da yapmadı