Musam Emzik avent biberon wee baby dun emziğe alıştırdım biberon istemiyor gece boyunca mama içmek istemedi sebebi marka farklılığı olabilirmi
yuksekipek Musam alismis olabilir belki digerine ben hem emzigi hemde biberonu wee baby kullaniyorum emzigi damakli kullandigim icin biberonuda damakli uç olanından iciyor diger biberon uçlarindan icmiyor
Musam yuksekipek damaklı uç nasıl oluyor benim oğlum biberonu wee baby kullanıyordu emzigi wee baby tutmayınca avent aldım bu seferde biberonu istemiyor