4 5 aylik kızım sürekli idrar yolu enfeksiyonu tekrarlıyor. Bezinde yeşil akıntı oluyor. 1 hafta 10 gün antibiyotik tedavisi alıyor tabi tedavi alırken de ishal ve iştahsız oluyor ilaclara bağlı aradan 15 gün sonra yine tekrarlıyor mahvoldu çocuğum bu 3.ü kez oldu artık oda bende dayanamıyorz😔