bburcu Günaydın kızlar. Ek gıda ve uyku düzenimiz çok güzel ama 2 uykuya geçince nasıl olacak bilmiyorum. Bebeği 2 uyku yapan anneler ek gıda düzeninizi anlatır mısınız? Saatleriniz falan nasıl?
OncedenGurme bburcu 8’de kahvaltı, 10’da meyve 11’de uyku, 13:00 öğlen yemeği, 15’te uyku, 17’de yoğurt, 19’da muhallebi, 21’de gece uykusu. 11 aylık olmak üzere 😊
bburcu OncedenGurme hemen kaydediyorum çok teşekkürler. Bugün ilk kez 2 uyku yaptı bakalım gecemiz nasıl olacak 😅