Öncelikle gözünüz Aydın olsun sağlıkla büyüsün kuzucuk inşallah. Sarılık yüzde başlar. Ama boyundan gövdeye inerse ve göbekten aşağıya devam ederse doktora götürmelisiniz. Benim kızımda oldu 2 gün mor ışıkta tuttular sonra taburcu olduk düzeldi. Ama benim sütüm yoktu ve sürekli denemekten göğüs ucu yara kabuğu bağlamıştı. emziremiyordum aynı sizin gibi mama vermek istemedim bebeğim düzgün beslenemediği için sarılığı yükseldi. Meğer ne kadar güzel beslenirse o kadar hızlı iyileşirmiş. Anne sütü tabi önemli. Sağın biberonla verin, minik bebek onlar çok kusar mama gerekiyorsa mama anne sütü varsa anne sütü ama besleyin. Hastalığın tek tedavisi güzel beslemek, ilerlerse o zaman ki adımı da fototerapi dediğimiz küveze alıp mor ışıkda yatırıyorlar hastalığın derecesine göre. Korkmayın çoğu Bebekte olur geçmiş olsun