Oykmmkrkn busraispir Burnunu temizlemelisin sık sık. İhlamur veren anneler oluyor ama doktoruna sormalısın. Sıcak deyip cam yada kilima açıyoruz ama yaramıyor
Mys01-01 busraispir benımde 37 günde oldu özel burnuna ilaç yaptılar evde şıktım hava verdık dr onerısı tabı bırde zaditen 4 günde atlattı sürekli aspire etmeyın eğer yapıyorsanız burnu odem olur Allah korusun
Anekdot busraispir burnunda balgam var gibi ses geliyor mu benim kizim 2 aylik yaklaşık 15 gündür öyleyiz sanki genzi dopdolu nefes qlamiyor o yüzden ben burnunu aspirw ettiğimde de baya sümük çıkıyor ama qrkalari temizleyemedigimden burun tekrar doluyor uykularimizi kaçırıyor bu mesele uyuyamiyor kizim
Nurselii Ah ah kışın hasta olmayan oğlum şimdi oldu 5.5 aylığız burnu tıkanıyor dün hastahaneye götürdük serum fizyolojikle burnunu temizlediler bizde evde burun aspiratörü ile temizlemeye çalışıyoruz geçmiş olsun size de
busraispir Nurselii serum fizyolojikte çok bi işe yaramiyorki sonra tekrar tikaniyor zaten benden bulaştı sanırım grip dogumdan sonra bağışıklık sistemin adeta çöktü.
sdyrnkgn Benim kızım da 1,5 aylıkken olmuştu. Günde 3-4 eder burnunu açtım çünkü tıkalı olunca ememiyo ve uyuyamıyodu. Ben ıhlamur içmiştim sütten geçer fayda eder diye ama içmeyin diyen de var. 1 haftada toparlamıştı bebeğim.
busraispir Hemanjiomluminik temizledim de tikanikliği gitmiyor doktora götürsem burun damlasi verir mi ki 1 aylik sonucta kararsiz kaldim nefes almakta zorlaniyor ve bu da beni korkutuyor açıkcası😬
Hemanjiomluminik busraispir odasına bir de yarım soğan koy bildiğim kadarı ile soğan iyi gelirmiş. Ama sen araştır ister yinede
busraispir Mys01-01 aa ödemi ilk defa duydum bende 20 dakikada bi aspire ediyordum yapmayim o zaman bilginiz için tesekkur ederim
sdyrnkgn Anekdot balgamı çıkarması için bizim doktorumuz reflü şurubu vermişti. bebeklerde balgam reflü sebebiyle olur demişti. Ve şurubu içirdim yarım saat sonra kusarak çıkarmıştı.
busraispir Anekdot evet balgam varmişcasina ses geliyor 20 dakikada bi burnunu aspirator ile temizliyorum surekli emzir bebegini antikor urettigi için anne sutu hafif atlatir diyorlar. biz nasolki surekli sivi alinca atlatiyoruz bebegimizi de emzirdikce atlatir diye düşunüyorum hastaneyede haftasonu oldugu için goturemedim inşallah çok agir atlatmaz
Mys01-01 Anekdot benımde aynıydı canım en son sinüzit başlangıcı artık dedı dr yarım çay k antibiyotik kullandık 5 gün geçti mutlaka dr görsün bebekler hemen sinüzit olup hemen ciğerleri doluyor Allah korusun
Mys01-01 busraispir rica ederim cok fazla sakın cok cekmeyın fazlası zarar en fazla günlük max 6 geçmeyecek demıstı dr ama o bile fazl
Anekdot Mys01-01 doktora gittim doktor cigerler temiz ama antibiyotik yazalım dedi yazdi 5 gun kullandım geçmedi ve üstelik poposunu oyle bir pisirdi ki delik delik oldu poposu bende bıraktım canim kullanmadım emzor diyorlar anne sütü antibiyotik yerine geçermiş
Mys01-01 Anekdot ben öecbur kullandım hıc açılmadı burnu emmedı yemedı pişik olmadı sükğr ama tabı anne sütü daha iyi bazısı burnuna sıkıyormus ben guvenemedjm