RaziyeNu ben mama suyunu kaynamış su veriyorum ama içme suyunu diyil😁😁😁😁 e bebekden fuska su aldım kaynatmaya gerek olmayan bebek suyu ph deyeri bebeklere uygun onu içiriyorum bazen mama suyu sıcak geldiğin biraz kaynamadan fuska sudan katıyorum bir sıkıntı olmadı şuana kadar zaten açıklamada kaynatmanıza gerek yok yazıyı suda