Se26es Musam benimde bebegim bazenleri uyanmiyor geceleri . Gelisiminde bi sıkıntı yoksa sabahlari istahlica doyuruyorsa karnini bence bi sıkıntı yoktur ama tekrara binmesin derim
Pamukkizimmm Musam anne sütü de alıyor mu bebeğiniz? Benim bebeğim 4 buçuk aylık 120 cc yi anca içiyo çok değil mi sizce
Musam Pamukkizimmm anne sütü almıyor ama gece boyu icmedi 60 verdim yarım saat sonra 30 sonraki yarım saat sonra 30 verdim