Arkadaşlar pazartesi öğleden beri ishal bebeğim. Doktora salı günü gittik biogaia ve raxerin 10mg verdi ilacı kullanmadık pek az kullandık yani. Bebeğimiz in karnı sürekli curul curul ötüyor ve günde iki üç kere mama vermemize ragmen hiç katı parçacık gelmiyor. Dün köye geldik acaba bugün doktora yine göstersek mi bilemedik .sütüm var ama göğüslerim çok ağrıyor arada mama veriyoruz günde iki üç kere. Fikirlerinize ihtiyacım var. Arabamız yok köydeyiz boş yere doktoroa gitmek istemiyoruz. Ama korkuyoruz da bir şey olur diye