momyshark1 Söyle soyliyim o zaman benim kızım da 20 Ay 16 günlük yaklaşık 20 gün once kestim emzirmeyi, aslinda doğduğundan beri uykusu düzenli, meme düşkünü olan bi bebek değildi hatta 13 aylikken gece beslenmesini kesmiştim fakat son 2 aydır özellikle dişlerden midir sendrom mudur bilmiyorum gece emmek istiyordu sürekli yani 1 kere vermesem 2.ye mutlaka vermem gerekti yoksa çıldırıyordu, gündüz zaten emmiyordu o yüzden ben de direk kestim hem de tuvalet eğitimini tamamladıktan 1 hafta sonra yaptım bunu deli cesareti ile resmen rahata erdik hem o hem ben, onun gece uykusu bölünmüyor, kaliteli uyuyor ve gerçekten akşam yatıp sabah kalkıyor hem de midesine bisey girmediği için uyandığı gibi mammaa mamaa hamm diyerek geliyo, ben de tabiki çok rahatladım, yani bu zamana kadar emirdir çok şükür, artık büyüdüler gece memeden çok uykuya ihtiyaçları var o yüzden üzülmeyin bence, siz iyi olun ki ona daha faydalı olun ben böyle düşünüyorum 🌸🌸