Haziran 4 aylık..2 gündür kakasını yapmadı..karnı tabi şiş oluyor öyle olunca..gece özellike hızursuzlanıyor, gaz çklarabiliyor..kakasımı yaptırmak için yöntem veya herhangi bi ilaç önrr misinz??.. biogaia ve sab simplex alıor.
Oykuaygun Haziran zeytinyağı sürüyorlar poposuna biraz da içiriyorlar ben bebeğimin manasına yapmadığı zaman 1 damla koyardım. Hala yapmıyorsa doktor fitil veriyor diye biliyorum
Ebrugzbk Haziran bebekler sadece sıvıyla beslendikleri için bunu çiş olaeak da atabiliyorlarmış ve 1 haftaya kadar hatta 10 güne kadar bile yapmamalarını dr normal karşılamıştı gazı çıkarabiliyorsa biraz daha bekleyin
Ebrugzbk Haziran zeytinyagı popoya sürünce daha etkili ama içirdiginiz zaman biraz kurultu yapabiliyor
Donebaris Ebrugzbk Aynen poposuna surup kulak cubu ile uyarinca yumsak sekilde yapiyo benimki gece hic uyumadi kakasini yapamamis sabah yptrdim zeytinyagi ile sustu cocuk cok sukur 38 gunluk bizimkide ikinip duruyo hep
Donebaris Haziran aynen gaz cikariyolar ama kaka yok bizdede ayni zeytinyagina kula cubu batirip popoyi uyarin ben bu sabah yaptrdim
emelcihangir Haziran sabah ve akşam bir çay kaşığı mamasına hakiki sızma zeytinyağı koyun birde probiyotik olarak (biGaia) kullanın hemen faydasını göreceksiniz
emelcihangir Birde tam kakasını yaparken poposunu pamuklu çubuğa zeytinyağı sürüp azcık uyarın rahat yapar