Emineygt Arkadaşlar merhaba bebeğim 2,5 aylık birkaç kezdir bezini değiştirirken çok hafif pembesi kan görüyorum idrarında bu durumu yaşayan oldu mu daha önce idrar tahlili yaptırmıştık enfeksiyon olmamıştı
MinnakAsel Emineygt su ver canım susuzluktan oluyor pempelik havalar çok sıcak beneislerinde su ihtiyacı var her ne kadar anne sütü alsalar bile
Emineygt Srnsrnsrn aslında bugün gittim doktora muayene etti bezine de baktı herhangi birşeyi yoktu kilo alımı da iyi ama ben gece özellikle bezini değiştirdiğimde görüyorum
Bal91 Emineygt beslenmesi nasıl canım bizde de oldu o sıra çor beslenmiyordu doktor sıvısızlıktan dedi gerçekten beslenmesi güzelleiince hiç olmadı