Kızlar bebeğim 1 ay 10 günlük gaz sorunu yaşıyorum sürekli ağlıyor biogia ilaç yeni kullanmaya başladım etkisi olup susarmi artık bilmiyorum sürekli ayaklarını çekip iterek ağlıyor bazen göğsümu bile emmiyor gaz çıkaramayinca aç olsa bile yengemin annesi bugün altına bakınca çok az sağ kesesinde şişlik fark etti fıtık bu dedi dokununca ağrı yok ağlamıyor ağrı olsa ağlar heralde gaz sebebinden ağlıyor bence tabi ben bilmiyorum ilk çocuğum bu durumu yaşayan varmı?