Ist2121 Kizlar genelde sleepy veya prima kullanildigini gordum. Bez olayi cok karisik gelen konulardan birtanesi. Prima var ama biton cesidi var, sanirim sleepy de oyledir. Yenidogan bebek icin, sleepy alsak ne alicaz prima alsak ne alicaz?
FmBetull Ist2121 Ben 3 aydır sleepy kullanıyorum içeriği temiz ve uygun fiyatlı.Ben memnunum.Evet primanın çok çeşidi var ama bildiğini kadarıyla sleepy nin bir külot bezi birde normal olanı var başka çeşiti yok.Yenidoğan bebek için sleepy 1 numara almanız gerekiyor ama çok fazla almayın çünkü bez çok küçük çok fazla kullanamıyorsunuz.
serpil1 Ist2121 sleppy 2 numaradan başladım direk canım 210adet çoklu paket aldım 1 numara çok küçük genelde elde kalıyor isterseniz az olan paketlerden alabilirsiniz
burcu_bu Sleepy naturel 2 aylık bebeğim hep bunu kullandık uygun fiyatlı ve içeriği primaya nazaran daha temiz hemde uygun fiyatlı bir kere hafif pişik oldu ve mustela krem 1 günde geçirdi ben memnunun trendyoldan alıyorum baya uygun oluyor tavsiye ederim
Ist2121 burcu_bu biraz prima biraz da sleepy alayim o zaman bakalim hangisi daha iyi olacak . Oyle mi yapsma acaba
pandemibebegi FmBetull Sleepy nin de çeşitleri var aslında . Sleepy natural, bio natural , külot bez , sleepy extra
serpil1 Ist2121 birine karar vetin bebekler değişikliği pek sevmezler sleepy 2 den başlayın rahat etsin bebek
BirgulK Benim 1.5 aylık bebeğim var denemek için ilk zamanlar prima premium care almıştım 1nolu yenidoğan bezi ebat olarak sleepy natural bezin 2-3nosuna denk geliyor neredeyse (bezin yarı uzunluğu 18.5cm) çok güzel fakat birim fiyat olarak sleepy Naturalin neredeyse 3katı diyerek sleepy naturale geçtim bir aydır kullanıyorum bebeğin altını sık değiştirdiğim için bir problem olmadı. Önerim sleepy natural 2no denemen (1nosu biraz küçük havalar sıcak minnoş sıkıntı yaşamasın)
Ist2121 BirgulK cok ssgol canim dogumum ekim ayinda olacak yavastan alisverise basladim da bez meselesini kafamda netlestirmeye calisiyorum. Buyuk bezler de daha mi rahat eder bebekler? Yani az kg ile dogsa da buyuk kullanmak daha mi iyi?
Ist2121 Emir123ali ben sizdirmasada degistiririm ama yani tuvaletini yapar yapmaz alirim 2. Cisi beklemem diye dusunuyorum. Gerci tuvalet sıklķklari ne olur veya kac saatte bir degistirilir diye bisey var mi onu da bilmiyorum da?
Emir123ali Ist2121 bence çokta iyi olmuyor yeni doğan için çok sızdırma oluyor sık kaka yaptıkları için tam kilo ilk doğan için ideal
BirgulK Ist2121 bezi en sona bırak istersen, bebeğim 3300 doğdu hastanede canbebe 2no kullandılar, tabi standartları o mu bilemiyorum. İçinin rahat etmesi için istersen birer paket sleepy ve prima al dene marka geçişlerinde sorun yaşamazsan istediğinden devam edersin. Primanın premium care hariç birim fiyatı 1tl ye yakın bezleri de var onlara da bakabilirsin
Rose1221 Ist2121 mutlaka prime premium. Sleepy natural sleepy bio hepsi pişik yaptı ve en kötüsü idrarı öne topladı 3 aylık olunca premium a gectim
Emir123ali Ist2121 canım bende beklemiyorum ama gece değişim yapıcağın zaman uyanıyor o yüzden prima değiştirmeden sabahlıyor ve sızdırmıyor benim oğlum 1 yaşında yeni doğan için devamlı sık sık değiştiricen zaten devamlı kakasını yapıcak bunu doğduktan sonra kendi tecrübe ediceksin zaten inan hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Merveceylan Ist2121 Yenidoğanda kesinlikle prima premium care ya da pure kullanın.3 aylıktan sonra da ufak ufak sleepye geçin ekonomik olarak ve içerik olarak rahatlarsınız. Yenidoğanda sleepye şöyle tavsiye etmem bezin üst yüzeyi biraz ıslak kalıyor fakat premium carein petekli dokusu olduğu için dışkıyı bile içine hapsedip bebeğin cildini kuru bırakıyor ve yenidoğan için daha kârlı oluyor. Oğlum biraz büyüdüğünde primada sızdırma da farkedilecek hemen sleepyi denedik onda sızdırma olmadı fakat bezi üst yüzeyi biraz nemli bıraktığı için sık değiştirme hissim var. Performansı güzel hem de ekonomik tavsiye ederim
BirgulK Merveceylan ben sleepy kullanıyorum bebeğim 1.5 aylık kakasını yaptığında sabit yatmazsa kucağımda vs yaparsa kakası sırtına doğru kayıyor primada oluyor muydu
AES-0404 BirgulK bizimde aynı. Çişi kakası kıyafetlerine çıkıyor hepp. Ben bezi biraz büyük almışım ondan oluyor diye düşünüyordm ama aynı problemi yaşayanlarda varmış demek
Kereminannesiii BirgulK hepsinde oluyor sanırım ilk zamanlar sleepy kullandım Minies kullandım Prima da aynı şekilde sırtına kadar çıkıyordu her defasında olmasa da
Merveceylan BirgulK Yok olmuyor dediğim gibi dokusu petekli olduğu için özellikle yenidoğan dışkısı da çok sulu olduğu için onu komple içine alıyordu. Büyüdükçe dışkısı katılaşma yapıyor zaten ondan sonra da sleepye geçtik. Bence Yenidoğanda prima tercih edilmeli. En azından deneyin🥰🥰
BirgulK Ist2121 pardon ben prima pure kullanmıştım isimleri karıştırdım :) karşılaştırmayı ona göre düşünebilirsin