Robin_Kevin Merhaba ikiz anneleri.10 günlük ikizlerim var bir türlü beslenme saatlerin düzene sokamadım sizler nasıl yapıyorsunuz bana anlatabilir misiniz.Bu arada sütüm yok bebekler mama ile besleniyor.
serpil1 Robin_Kevin ikiz annesi değilim ama düzen için çok erken onlar çabuk doyar çabuk açılır şimdi ne zaman isterlerse verme zamanı
Fer4hh Robin_Kevin ya emzir ya da mutlaka 2 saatte bir sütünü sağ geleceltr sütün çalıştır göğüslerini mutlaka sıcak duş al düzene gelirsekte benim ikizlerim doğduklarından beri hep ağlamalarını bekledim oda 2.5 saati geçmedi hiç
Aleyna35 Robin_Kevin Öncelikle Allah bağışlasın evlatlarınızı.Benimde ikizlerim var.Şuan için bir düzen kurulmaz.2 saatte bir emzirmeniz gerekiyor.Kolay gelsin.🥰
Yorgunannee_dd Robin_Kevin canım 10 günlük bebeğe beslenme düzeni oluşturulmaz. İkizlerim bir yaşında anca düzen oluştu. 1 aylık olana kadar yenidoğan oluyor bu süre içinde 2 saatte bir beslemen gerekiyor. İkizlerde bu çok zor oluyor birini besle gazını çıkar altını al derken sıra diğerine geliyor aonra diğeri derken uyku falan uyumak çok zor Allah yardımcın olsun
Robin_Kevin Fer4hh inanın süt için her yolu deniyorum göğüslerim küçük olsa beyse dicem ama büyük göğüslü olup sütün olmamasını anlayamıyorum
Robin_Kevin Aleyna35 amin sizin evlatlarınızı da size bağışlasın inşallah.Teşekkür ederim cevabınız için
Fer4hh Robin_Kevin gelir merak etme ama ya sağ ya da emzir çok sık yapman lazım süt kanallarının açılması lazım vazgeçme
ikizbabymom Robin_Kevin hastanede 3 saatte 1 veriyoduk ama 2şer defa fototerapi gördüler pre doğdukları için açlığı hissetmediler diye düşünüyorum 2 saatte bir ver bence ben aynı anda içiriyodum zaten içer içmez altını almıyosun sırayla gazını alırsın.Uykuları da beslenmeleri de aynı anda olursa sana dinlenecek vakit kalır
Robin_Kevin ikizbabymom öyle yapmaya çalışıyorum bazen oluyor bazen olmuyor😭peki kabızlık sorunu yaşıyor mu çocuklarınız benimkilerden biri resmen uykusunda sürekli ıkınma halinde değişik sesler çıkarıyor çocuk.