Merhaba arkadaşlar bebeğime 2. Ay kontrolünde tortikolis teşhisi kondu doktor masaj yap sürekli dedi 6 aylık olunca geçer dedi %90 ama masajı yaptırmıyor anca uyurken falan yapabiliyorum bebeği böyle olup düzelen var mı? Bu arada bizim yanağımızda şişlik var o şişlik iner mi acaba?