Gecesmom Yaa ne güzel aynılar 😍 inşallah varsa çıkar. Çok zor bi durum çünkü çocuklar helak oluyolar. Doktorumuz relaktaz diye bi damla verdi şimdi onu kullanıyoruz 4 saatte bir 4 damla. Damlayı verdikten sonra gaz ve kaka da gözle görülür bi rahatlama oluyo oğlumda. Bu arada da inanılmaz bağlandı bana hiç bir şey yapamıyorum evde 🤦🏼♀️