Gecesmom bende 4 aydır dıyetteyım ve malesef hala düzelme Yok. 5 günde anlamanız imkansız cnm. Sanırım bizde de çoklu gıda alerjısı var bulamıyorum dokunan şeyı:( çok zor bı süreç huzursuzluk uykusuzluk uykuya dalamama, karın ağrısı, arada meme reddi :( Allah alerjık bebegı olan annelerın yardımcısı olsun yaşamayan anlayamaz.