Semrakrbck normal canım sağ kısım dediğin yer dikişin düğümünün olduğu kısım bitimi yani hatta orası sol tarafa göre elleyince içten şiş gibi olur doktorum söylemişti bana ağır kaldırmamaya dikkat et 6 ay demişti. 2 yıl oldu doğum yapalı ama ağır kaldırınca üşütüce hemen dikişin sağ kısmi ağrıyor