bakma-bana4 Arkadaşlar iki gündür dondurmayı biraz abarttım farkındayım abartıığımın ama yinele sıcaktan dayanamadım bir sürü yedim boğazım çok kötü bebeğimide emziriyorum şuan çok acıyor boğazım evde şuan ne yapabilirim boğazım için ?
elmaliturtam bakma-bana4 ada çayı ile gargara, tuzlu su ile gargara, bol bol ılık su, ballı ılık su. Çok geçmiş olsun inşallah sabaha hiç bir şeyiniz kalmaz
Liva Bir kase bala 1 çay kaşığı zencefil ve 1 çay kaşığı zerdeçal birazda tarçın atıp tüketirseniz hemen geçecektir
elmaliturtam bakma-bana4 ay inşallah ya bende çok sık olurum dondurma soğuk su tüketemem kolay kolay bunlar iyi gelir bana ada çayı emziriyor iseniz gargara emzirmiyor iseniz içebilirsinizde.