Merhaba bebeğim 15 aylık şuan, b12 değeri 3 ve 8. Aylarda yapılan kan tahlillerinde hep sınır değerin baya bir altındaydı boost sprey kullandık her defasında dün yine bakıldı 160 mış yine sınırın çok altında doktor dedi bu kez iğne yapalım, ben iğne yapılmasını hiç istemiyorum bebeğime😬benzer durumda olanlar neler yaptınız acaba etkili oldu mu yükselmesine ilk seferde benim de düşüktü ben 5 ay boyunca iğne oldum ama sütten alıyor diye ama pek etkisi olmamış anlaşılan 😓