Cansuuecc https://www.hizliresim.com/pg54nqx https://www.hizliresim.com/adoi7ti Oğlum iki yaşında sinek isirinca bu şekilde oluyor yaşayan varsa önerilerini söyleyebilir mi sinek kovucu sprey aldım krem aldim hiç bir işe yaramadi
Annisss Cansuuecc Ay bu neki bende böle oluyorum benim oğlumu kulağından ısırması yavrum resmen kulağını taşıyamıyorum nurse hyrwets sinek kovucu var onu alabilirsiniz
Bebekbaylar Cansuuecc alerjik sanirsam stilex kullaniyorum sonra kahverengi kabuk tutuyo onuda soyuyo benim cocuuk
Cansuuecc Annisss geçen gün bu şekilde acillik olduk eli davul gibi oldu alerji iğnesi yaptılar şimdi alerjiden randevu düşürmeye çalışıyorum mahvoluyir çocuğum 😔 https://www.hizliresim.com/dxkqz05
Cansuuecc Bebekbaylar Bizim de su topluyor yara oluyor en az iki üç ay da mosmor iz kalıyor solerat jel verdi bize de Allah’tan o var çocuğumun canının acısını alıyor en azından