AlmilaDoga Adalet-34 sübyan vardı bende bebeğe de geçer derlerdi o yüzden biz dua yazdırmıştık buna iyi gelen
Hivay16 Adalet-34 kac aylik kundak yapın diycem cok sicak hafif yan yatırın yan taraflarına yastik koyun guvende hissedr kendisini
mom6554 Adalet-34 Korkutmak istemem ama çok sıçrama oluyorsa uykuda bir nöroloji doktoruna görünün mutlaka. Epilepsi nöbetleri bebeklerde genellikle bu şekilde oluyor..
Rabiasya21 Adalet-34 Korkma canım moro refleksi deniyo her bebekte oluyo benim kızımda da var zamanla geçecek bişey sıçradığında hemen elini tutup konuşuyorum onu güvende hissetmesini sağlıyorum. Zamanla geçebilecek bişey yani
Wanderlust Adalet-34 cok normal moro refleksi deniyor o refleks ile doguyorlar bebekler zamanla azaliyor, yarim kundak yapabilirsiniz eger sicrayarak kendini de uyandiriyorsa😊
3subat Adalet-34 zamanla düzeliyor benim oğlumda çok korkuyordu hatta ağlıyordu uykusunda sanki birinden dayak yiyo gibi ama büyüdükçe geçiyor endişelenmenize gerek yok bide yatağının yanında minik kuranı Kerim var ondan da koyabilirsiniz