Mine25 biz 4 kere otobüs yolculuğu yaptık oğlumla şu anda 6buçuk aylık. Daha 40 çıkmadan ilk yolculuğu yapmıştık. Biz Muğla’da annem de Antalya’da oturuyor gelip gidiyoruz. Allah’a şükür bu zamana kadar sorun çıkarmadı oğlum. Uyuyarak geliyordu genellikle ama artık biraz büyüdüğü için bu sefer az uyudu ama camdan dışarıyı izledi otobüsdekileri izledi azıcık oynadık şarkıları bu söyledim öyle. Biz hep 2li koltukta kendimiz oturuyoruz yanımıza kimse oturmuyor bebeğim kucağımda yanım boş gelip gidiyoruz. Daha rahat ve güvenli oluyor bana göre öyle. Sizinki daha büyük alıştırın öğrensin ileride zor olmaz.