2prensannesi06 Kızlar 3 aylık 2 günlük bebeğim var sürekli ağzından salya akıyor acaba erken diş mi çıkartıcak 😒🙄 elini hep ağzına sokuyor ama öncede öyleydi hep. Durumu yaşayan varmı normal mı
seymabykn 2prensannesi06 benim kız 1 aylıktan itibaren salya çıkarmaya başladı şuan 3 aylık diş salyası olsa kendini belli eder ateş vs falan 😂
Goodmom 2prensannesi06 bizimde öyleydi canım ama belli olmuyor erken çıkabilir de çıkmayabilirde 2.5 aylıkken salyası başlamıştı ilk dişini 6 aylıkken çıkarttı yolunuz uzun Allah kolaylık versin hepimize😊
Derinsart 2prensannesi06 benm. Kizda 2.5 aylık aynını yapıyor baya salyası akıyor ve agzına sokuo elini iki aylıkken başladı dilinide ağzında cok döndürüyo bisi anlatcak gibi👀
Keremikoo 2prensannesi06 doktorumuza 2 ay kontrolunde sormustum. Dis cikarmak icin hazirlik bu tukurukler demisti. Once tukuruk olur sonra salya akar bi bakmissiniz 6ile 8 ay arasinda disi cikmis dedi. O sebeple oglum elleri surekli agzinda tukuruk ve salya akiyor.
Medya @2prensannesi06 evet çok normal benim oğlumda da salya 3. Ayda başladı ama erkende çıkarmadı😂🥰 8. Ayda çıkardı… Kehribar takın o salyayı bayağı azaltıyor
Elifffko 3 bucuk aya geliyoruz ne salya ne salya. Ellerini şap şap yiyo resmen bende dişleri kaşınıyo dıyorum ama bilmiyorum bakalım görcez😅 kehribar alcam yarın
Keremikoo 2prensannesi06 arada kontrol edin beyazlik var mi yada sertlik. Bana da oyle geliyor ama yazilanlara gore surec boyle basliyormus. Bekleyip gorecegiz.