Bacım kestirme saçını. Git akaju kahve al boya bi güzel evde kendin. Siyaha da boyama. Ben yanmış saçımı biraz kestirip bu renge boyadım evde kendim zamanında. Dipten geldikçe de önce dip sonra boyalı yerler olmak üzere boyadım durdum. Şu an saçlarımın rengi vişneli turta 😁 hep kendim boyarım kuaföre bir gittim yaktı saçımı o gün bugündür tövbeliyim