Frauz Ben emzirme danısmanı tutmadım ama sigortamın sagladıgı ünlülere de yardımcı olan bir hanım geldi. Bol bol emzir dedi , sonra instagramdan izmiremzirmedanismani Seda hanımın ve diger emzirme danısmanlıgı verenlerin postlarını okudum. kendi vücudumu tanıdım, hormonal sıkıntıları olan insanların süt olayı sıkıntılı olabiliyor, seker negatif etkiliyor ( insülin direnci de keza öyle) bunun dısında ilk 4 ay bebek gak dese guk dese memedeydi, oturmaktan popom yassılastı hemoroid oldum, ayak altlarımızın mutlaka yükseltmemiz gerektigi okudum. Bebek sık sık emmiyorsa emmeyecegi uzun bir aralıgın ortasında sagım yapmak süt arzını arttırır. ve her emzirme sonrası memelerin tamamiyle boşalması icin elle veya makineyle sagım sart ki beyniniz şunu tespit etsin aa memede süt bu kadar icildi daha fazla salgılamam lazım. Ve sagım miktarı asla sizi yanıltmasın memelerimiz sagıma uygun değil, emmeye göre programlanmış o yüzden emdikçe anlık süt üretimi oluyor. pompayla cekilen süt musluk kapandıktan sonra hortumda kalan suya benzer ( hortum= annenin süt kanalları ) meme ic dokumuzda üzüm salkımına benzer ve her birimizdekinin süt tutma hacmi farklıdır. Düzenli sagım, sık emzirme ve memenin tam bosaltımı ve bol su içmek, sekerli yiyeceklerden uzak durup bol yeşilikli ve dengeli beslenmek , düzenli uyku ve kullanılacak vitaminler D vitamini , omega-3 , b12 gibi şeyler cok işe yarayacaktır.