Kızlarr kızım 2.5 aylık ve reflüsü var her emme sonrası kusuyor gazını alsakda alamasakda mutlaka kusuyor.. bazen fışkırarak kilo kaybı olmadigi icin doktor müdahele etmedi.. ama ben cok tedirgin oluyorum cünki bazen tıkanıyor öksürürken burnuna bogazına kacıyo kusmugu burnundan cıkıyor bazen gece uykusunda kaçıyo sanirim cook zormus ya bisey olcak diye korkuyorım hep😞 smdide emdi uyudu nöbetteyim resmen gık dese uyanıyorum
öyle tıkandıgında da doktoru yüz üstü cevirip sırtına vurun demişti yapiyorum ama attigim kan terin haddi hesabı yok ins yakında geçer
siz neler yapiyosunuz veya nezamana kadar sürdü bu durum