Snmancn sarılığı varsa ve yüksekse yarım saatte bir, ama yoksa bir buçuk saatte bir iyidir büyüdükçe 2-2,5 saate çıkıyor bizde öyle oldu şu an 2 aylık olacak gece 2,5 saat uyuyor. Acıkınca uyanıyor. Erken doğdu Sarılığı vardı ben yarım saatte bir emzirdim çok şükür yukselmedi kendi kendine geçti. Uyanmadı için bacaklarını kollarını oksayin hafifçe burnunu sıkıp bırakın kalkıyorlar.