Bebeğim 1 ay 22 günlük sol göğsümü emdikten sonra iki üç günde bir şiddetli ağrı oluyor. Öyle böyle bir ağrı değil ama bıçağı saplamışlar sanki sürekli bıçakla deşiyorlar göğsümü öyle bir sızı var 😭 emzirdikten sonra oluyor hep aynı göğsümde. Neden olabilir ?