dgDmys MandaLinaa hangisi üç günde uyudu diye bi sayfa var ondan mı bahsedilorsunuz ucuz diye bende düşünüyordum aslında
2ogul-annesi dgDmys ben ondan aldım 7 ay önce önermeyenler birebir doğru yapmayanlar ya da çocuğunun başka sorunu olanlardır.hic de hüngür hüngür ağlamadı. İmkânsiz diye bakıyodum bende çünkü kundak beyaz gürültü sürekli sallama ve mama içtikten sonra emzikle uyuyodu full destekti yani sadece emziği kaldı onu da ben istedim .🧿🧿🧿😂
serpil1 Kuzeymen bende yardım talep etsem size ben emzikle uyutuyorum bademde piş piş ile ama emziği bırakmak istiyorum çünkü uyku boyunca azında sağlıklı uyuyormuşum acaba
fatmanergis serpil1 emzik nasıl bırakılır o konuda bilgim yok benim bebeğim emzik tutmadı ne yazık ki emerek bırakma hakkında bilgim var yanlış bişey söyleyip düzeninizi daha çok bozmak istememem
fatmanergis Kuzeymen kademeli olarak 3 gün şeklinde destekleri bırakmanız lazım benim bebeğim emerek aynı zamanda sallayarak ve el desteği ile uyuyordu şimdi daha rahatız çok şükür kesinlikle ucuz olan eğitmenlere yaklaşmayın biraz sancılı bi süreç oluyor ama tepki veriyor bebeklerde asla ama ağlarken yatakta bırakmadım sakinleştirip geri bıraktım yatağa
fatmanergis Kuzeymen kaç aylık bebeğiniz onu sorayım önce uyku rutininiz var mı uyku saatleri uyku aralıkları ne kadar
Kuzeymen fatmanergis 6 aylık ne zaman uyanırsa 3 saat sonra uyutuyorum . Mesela 8 de uyandı 11 de uyur 1 de uyandı diyelim 4 te uyur son uykusunda yarım saat uyur son uykuya göreve gece uyuma saati değişiyor . 6 dan önce olursa son uykusu 10 gibi uyur ama 6 dan sonraya kalırsa 11 i buluyor
fatmanergis Kuzeymen benim bebeğimde 6,5 aylık ben eğitmenin dediğine ve kendi araştırmalarıma göre söyleyeyim 3 uyku döneminde bebeklerimiz ama sizin uyku aralıklarınız çok fazla benim ve bebeğiniz çok geç yatıyor uzmanların söylediği 6-7 gibi güne başlaması akşam 7-8 gibi uykuya geçmesi gerekiyormuş
fatmanergis Kuzeymen 1,45-2-2,15-2,30 uyku aralıklarımız oluyor genelde güne 6-7 gibi başlıyoruz 3 uykuyu maksimum 2saat-1,5saat-1saat olacak şekilde yapıyorum kısa sürerse uykusu en son şekerleme yaptırıyorum
fatmanergis Kuzeymen uyku rutinleri oluşturun eğer yoksa bizimkinden örnek vereyim yine odaya geçip evimiz cadde üstü olduğu için çok ses var müziğimizi açıyoruz sonra perdeleri kapatıyoruz ağaçlara kuşlara iyi uykular diyip altını değiştiriyorum emziriyorum uyku arkadaşını beşiğine alıp uyku zamanı hadi uyu bakalım şşş şşş diyorum sonrasında bebeğimi beşiğine koyuyorum
Kuzeymen fatmanergis evet ama asla uyumuyor napsam olmadı . 9 da uyutuyordum bu seferde gece saat bası uyanıo
fatmanergis Kuzeymen destekle uyuduğu için oluyor bende inanmıyordum olmaz diyordum gündüz uykularımız maksimum 45 dakikaydı ama sonrasında çok şükür uzuyor yavaş yavaş bizim uyku eğitimimizde yeni bitti
fatmanergis Kuzeymen birden meme uyku ilişkisini kesmeyin 3 günlük aşamalarla gittik biz ilk olarak kucağımda uyuttum ama yine emzirdikten sonra uyku arkadaşını uyuttum sonra yine 3 gün kucağımda mayıştırıp yatırdım sonra ki 3 gün uyanık yatırdım 3 gün sonra odanın ortasında bekledim bir hafta sonra falanda (atak haftamız denk geldiği için) kapı kenarında bekledim
Barisin_Annesi Murbella merhaba benim oğlum da 5 ayı bitirdi ve çoklu gıda alerjisi var uykusunu düzenleyelim diyorum 3 saatte bir uyuyor zorla o da yarım saat. Tekrar uykuya döndürmeye çalışıyorum oluyor yapamıyorum. Çok yoruldum. Siz uykusunun geldiğini nasıl anlıyorsunuz saatleri nasıl duzenledimiz bilgi verirseniz inanın çok mutlu olurum