Nefise_inan41 Merhaba, bebeğim 9 aylık mama yiyor emzirmiyorum ama asla mama yemek istemiyor normal yemek istiyor. Ne yapmam gerekiyor yaşayan varmı
uyumayankoala Nefise_inan41 8. ay atak dönemi uzun sürdüğünden daha tam çıkamamış olabilir. İştahsızlık huysuzluk mızmızlık maksimum. İstediği kadar azar azar vererek kendi yiyorsa az bişeyler önüne koyarak atlatabilirsiniz
saripasaninannesi Nefise_inan41 lezzetlendirmeye calis yemeklerini. Ben bugun kuru incir denedim cok sevdi. Dogal seker bi de sende denemelisin ben surekli tarif deniyorum neyi severse ondan yapiyorum