mltmadali Kızımın gözü doğduğundan beridir akıyor ne yapabilirim? Masaj yaptım sma geçmiyor damla da kullandık. Aynı durumda olan var mı
Armess mltmadali benim kziimda 4.5 aylik dogdugjndan beri avr am tek.cozum masaj ben kiyamiodum bastrmiodum ve hic gecmiodu capagi ama ozelde bi doktora gitti.parmadgimdan tuttu bu sekilde yaoacaksin dedi ve cok sukur kizimin.gozu suan cok iyii
Lothbrok Doktoru ne dedi? Kimi bebeklerde gözyaşı kanal tıkanıklığı olur ve ameliyat edilmesi gerekir, bizim ne dediğimiz önemli değil, doktor karar verir
mltmadali Lothbrok doktor zaten masaj ve damlayı önerdi. Hala akıyor yani geçmedi. Bende benim durumumda birileri var mı diye merak ettiğim için yazdım. Aynı durumda olanlar anlayacaktır beni.