ballannesi Merhabalar Silivri’de oturan var mı tayınımız sılıvrı semızkumlar cezaevıne cıktı sizce nerden ev tutmalıyız ?
Annis-ogul ballannesi bizde evlendikten sonra geldik cnm bn merkezdeyim ve iyi ki de silivride yaşıyorum diyorum kiptas 3 de oturuyorum