Msirac Hanımlar 2 ay oldu doğum yapalı çatlaklar yeniyken geçmesi daha kolay oluyomuş siz göbek ve çatlak lekeler için neler yapiyosunuz önerileriniz neler
Tazeanne3434 Msirac çatlağım hiç olmadı çok şükür göbeğimde çok fazla yok ama ayva göbek gibi duruyor evde spor yapıyorum onuda eritmek için
aslimutlu1 Msirac doğuma bir hafta kala çatlaklar sarmıştı dört bir yanımı 😁 şimdi hemen hemen geçti hergun bebe yağıyla güzelce ovuyorum .deneye bilirsin.
35Talya27 Collagen sürüyorum 5dk ovalıyorum üzerinden dermaroller ile geçiyorum sonra yıkayıp bepanthol sürüyorum nerdeyse hiç çatlağım kalmadı muhteşem sonuç aldım kısa sürede