Merhaba erzincan da yaşıyorum bebeğimi doktorumuz Trabzon’a bu bölüme götürmemizi söyledi. Karaciğer enzimleri hala yüksek durumdaymış. Bilenler orda yaşayanlar bana bu konuda destek olur musunuz doktor Murat Çakır ı çok önermişler ama sizin var mı bi fikriniz