rukiyyee ben çok panik bir insanım böyle bir şeyi nokta kadar görsem anında geceyle acile giderdim. Kızımın gözünde bir saat içinde çapak oluştu kızardı hemen üstümü giyip doktora koşdum 😢 yani sizde beklemeyin çok ilerlemiş görünüyor ama hemen tedavi eder düzeltirler bebeklerde oluyo böyle şeyler