Ummuhanbilge eğer kakasında tuhaflık, çatlak yada kanama yoksa normal bir durum. Minicik bir bebek, bağırsaklarını yeni yeni kendi kontrol etmeye çalışıyor. ☺Önceden bilinçsiz emdiği an kakasını yapıyordur, artık dünyaya alışıyor ve kaka yapmak için efor sarfedeceğini öğreniyor vücudu. Bebeğim de iki ay öyleydi hep, hatta kaka yapmasına rağmen ıkınınca bunu huy edindiğini düşünüyordum. Sancısı olduğunu düşündüğümüz için sab simplex damla almıştık,ona rağmen öyle yapıyordu, uykudan ağlayarak kalkıyordu, uyanıkken ıkınıp zorlanıyordu yüzü kırmızı mor her rengi alıyordu. Şimdi 3 buçuk aylık ve epeydir düzeldi bu durum. Dıştan herhangi bir anormallik görmüyorsanız normal ve geçici bir durum sabredin. Çok geçmiş olsun