Arkadaşlar bebeğim 10 buçuk aylık ayak parmağında tırnak batığı vardı iltihap kurması için doktorumuz rifocin verdi sürdükten yarım saat sonra bı baktım parmağını ağzına almış emiyor ağzını suyla temizledim su icirdim ama tedirgin oldum birşey olur mu sizce ya