kullanan var mı? 2 ay önce doğum yaptım sezaryen oldum akıntım yoktu 40ımız çıktığından beri normale dönmüştüm ama bir haftadır yeşil akıntı geliyor baya bariz yeşil ağrı sızı yanma kaşınma yok. başına gelen oldu mı hiç doktoruma sordum trivag fitil kullan dedi kullananınız var mı bu fitili