mltmadali Merhabalar, Ankara içinde önerebşleceğiniz gittiğiniz çocuk doktorları var mı? Fiyatıyla beraber öğrenebilir miyim
2bebikli mltmadali dikmende 19 mayıs hastanesinde Ediz Yeşilkaya çok ilgili ve her soruya güzel açıklayıcı cevap veriyor bebekle çok ilgileniyor tavsiye ederim ücreti 185tl
Mlkmhrrm mltmadali Cebeci üniversitesinde doçent doktor Emel Okulu 132 lira muayenesi bebeğimin muayenelerini yapıyor memnunuz tavsiye ederim
themummy Uzak size ama Keçiören medicalparkta ali Selman Doğukan ı tavsiye ederim çok ilgili daha ilk gidişimizde telefonunu verdi arayabilirsiniz diye. Fiyat 250 sanırım bizim indirimle 175 oluyor
Yusufali06 2bebikli dün ayrıldı hastaneden. Etimesgut da a life hastanesine gitmiş. Bizde ona gidiyorduk 🤷♀️
mltmadali 2bebikli siz memnun musunuz kendisinden iletişim numarası veriyor muydu? Mesajlara yanıt vermesi nasıl
mltmadali Yusufali06 Eda Yörgüç diye bi doktorumuz vardı bizim çok memnunduk ama o da medicanaya gitmiş. Yerine doktor ediz gelmiş. Peki nasıl bir doktor memnun musunuz
Yusufali06 Mlkmhrrm muayene ücreti dışında tahlillere de ücret veriyor musunuz acaba üniversite hastanelerinde sadece muayene ücretli diye biliyorum ama emin olmak istedim. Birde bu doktorun randevusu internetten alınıyor ama ödemesi nereye yapılıyor
Ae42 mltmadali Memorial de İncilay Üstündağ hanım var yorumlardan da bakın çok kibar bi doktor biz ona gidiyoruz kızım çok mutlu oluyor muayenede hiç korkmuyor♥️
2bebikli mltmadali evet memnunum ben gittiği hastahane uzak bize o hastenede devam etmeyi düşünüyorum iletişim numarası var mesajlarımızada hep cevap verdi canım
Mlkmhrrm Yusufali06 sadece muayene ücreti ödüyorsunuz tahliller ücretsiz oluyor. Doktor takvimi sitesinden alabilirsiniz randevuyu ödemesini hastanede girişte veznede yapıyorsunuz sonra muayene katına çıkıyorsunuz